Search results

  1. SFX_Adavicro

    SlideFX -- Did we tandem?

    Sounds good. 👍
  2. SFX_Adavicro

    SlideFX -- Did we tandem?

    So how's life?
  3. SFX_Adavicro

    SlideFX -- Did we tandem?

    I don't have any DLC but I was getting on here to see if you wanted to drift. Let me know soonish if you do. :cheers:
  4. SFX_Adavicro

    SlideFX -- Did we tandem?

    I live in Conway. To teammates: How about we drift like uhhhh, a team? Edit: that sounded dickish, I'm sorry. It's just that I check if anyones on all the time and obviously no one is. Add the fact you people that are supposively part of "our" team havn't even tried to add me in months makes...
  5. SFX_Adavicro

    SlideFX -- Did we tandem?

    Sup?
  6. SFX_Adavicro

    SlideFX -- Did we tandem?

    👎
  7. SFX_Adavicro

    SlideFX -- Did we tandem?

    Yeah I could never get you guys to join me for a slide, and all the randoms I've been meeting haven't really stood out. So I've just been playing that one game with beards and dragons, but not bearded dragons, unfortunately.
  8. SFX_Adavicro

    SlideFX -- Did we tandem?

    I'm just gonna keep playin Skyrim then. Deleted all my chars and started fresh with a blunt weapon Paladin, been fuuuuun.
  9. SFX_Adavicro

    SlideFX -- Did we tandem?

    Anyone want to drift?
  10. SFX_Adavicro

    SlideFX -- Did we tandem?

    The lobby is up I'll be back to it in 3 secs.
  11. SFX_Adavicro

    SlideFX -- Did we tandem?

    Pwner, you wanna lobby up tonight?
  12. SFX_Adavicro

    SlideFX -- Did we tandem?

    I met a few decent drifters last night, I told them to send me a friend request so we'll see how that goes. If I took away one thing from last night's sesh it's that the Spirit R is annoying. It's way too overused due to it being overpowered. I'm sorry but those little tires on the back...
  13. SFX_Adavicro

    SlideFX -- Did we tandem?

    I'm looking for people to drift with, as always lol. It's sad that some of you people on "my team" still haven't added me. Pwner, we need some people from the USA ASAP MKAY? Put "Recruiting US Drifters" in the title and come up with a simple form for them to fill out. I'll keep my eyes open in...
  14. SFX_Adavicro

    SlideFX -- Did we tandem?

    I'm really fudged up man but I can try to be coherent, join me my brethren, for in these ambers we forge a bond stronger than the realm of God itself. Lol I'm justkidding. Twothumbsup Slyguy. Edit: That's just a message for you Pwner. I'm ciggin it then back on GT5 in 3 mins after I stop...
  15. SFX_Adavicro

    SlideFX -- Did we tandem?

    "Which wallet is yours?" "It's the one that says bad mother fudger." 👍 :sly: 👍 Pwner, you gonna be on later?
  16. SFX_Adavicro

    SlideFX -- Did we tandem?

    It depends, lately I've been going to bed pretty early. I've tried hosting a few tryout lobbies in the evening hours but gave up because it's always tools. 👎
  17. SFX_Adavicro

    SlideFX -- Did we tandem?

    I think I'm the only person that talks about GT5. Or plays it.
  18. SFX_Adavicro

    SlideFX -- Did we tandem?

    Executive post. Members with a "limited contract" should be just that, limited. If there IS members that want to move forward, then, well...
  19. SFX_Adavicro

    SlideFX -- Did we tandem?

    Counter-Strike 1.6 runs on really crappy computers. It's pretty old but there's still a LOT of people playing it. Definitely my favorite PC shooter of all time. 👍
  20. SFX_Adavicro

    SlideFX -- Did we tandem?

    That should be mine yo, I'm an open alcoholic. :) Sippin on a little bit of crazy juice now actually, yo, Pwner, you want to combine our powers once more and make a lift drobby?