Search results

  1. SubaruWRC555

    iRacing Teases Dirt Driving in Newest Screenshot

    Williams Grove is one of the dirt tracks in my area. Can't wait to see the finished product!!
  2. SubaruWRC555

    Sparco is Entering the World of Sim Racing - Initial Lineup Revealed (Post #19)

    Um yeah. This is gonna be one of 2 major expenses for me this coming year. So I'm pretty sure if I get my wife the ring she wants I'll have no problem getting a sparco rig!!!! May have to skip going to a few races this coming year lol.
  3. SubaruWRC555

    Virgin Australia Supercars Championship - Archive

    Yo Still don't understand why ford never tried selling the falcon here in the states. It's such a great looking road car as well as racecar!!!
  4. SubaruWRC555

    Virgin Australia Supercars Championship - Archive

    Manufacturers I see coming to join...... North America: Chrysler/Dodge Europe: BMW, Audi(assuming Mercedes is still around.), Asia: Toyota/Lexus, Mazda(just throwing them a bone lol) Just my thoughts on 2017!!
  5. SubaruWRC555

    SIM shoes alternative

    I use a pair of Asics wrestling shoes!! Got them on eBay!! Nice and light and grippy
  6. SubaruWRC555

    Virgin Australia Supercars Championship - Archive

    Videos here: http://www.youtube.com/playlist?list=PLR1SaDSBz2onhgzvcmVRyXOwZsx8i_4Z5
  7. SubaruWRC555

    Virgin Australia Supercars Championship - Archive

    I did not get to see the action of the weekend. I was too busy going to the race @ Pocono!! Cup racing is pretty damn cool!! Here's some of my pics!!! Got to sign the track. Not the Nurburgring but cool none the less
  8. SubaruWRC555

    Virgin Australia Supercars Championship - Archive

    I don't like it. The only reason I would see to do that is if they are gonna start allowing other engine type to be used in the category. Or have titled as they had it in the early 90's but just find a new naming rights sponsor. "The PIRTEK Australian Touring Car Championship". Yeah that would...
  9. SubaruWRC555

    Virgin Australia Supercars Championship - Archive

    I said the same thing!!! I think both cars would be in the top 15 cars if they would have kept Premat or gotten some one like Steve Owen. Bet they will have a new driver lined up before the end of the year!!
  10. SubaruWRC555

    Virgin Australia Supercars Championship - Archive

    Will the current announcers move to TEN?? I really enjoy the multitude of Skaifeisums that come out of his mouth lol. And I know there is no way in hell TEN would be able to get Leigh Diffey to come back lol.
  11. SubaruWRC555

    Touring Cars Super GT Thread Archive

    I missed the end of this race 🙁 I was flipping back between V8 supercars. Hope I can see the end on YouTube soon lol
  12. SubaruWRC555

    Virgin Australia Supercars Championship - Archive

    I woul I would love to see a 30-35+ cars on the grid at Bathurst. I think there needs to be at least 30 on the grid at every round. But the powers that be seem like they only wanna keep a lower car count 🙁
  13. SubaruWRC555

    Virgin Australia Supercars Championship - Archive

    It's kinda hard to watch the v8 race and super gt at the same time lol
  14. SubaruWRC555

    Virgin Australia Supercars Championship - Archive

    I know it's only 4 race meetings in(including the AGP). But I think GRM should have just retained Premat. At this point last year he had shown signs that he could run good. Dahlgren has been no where!! Just saying it seems like at this point that he can't cut the mustard. Can't help that issues...
  15. SubaruWRC555

    Virgin Australia Supercars Championship - Archive

    He did get hit but was just to shallow as well
  16. SubaruWRC555

    Virgin Australia Supercars Championship - Archive

    http://www.vipboxus.co/motorsports/211143/2/v8-supercars-clipsal-500--race-3-live-stream-online.html
  17. SubaruWRC555

    Virgin Australia Supercars Championship - Archive

    hope i get to watch today!!!
  18. SubaruWRC555

    Wheel Drift: Impossible

    i dont do all that to clean mine. all you need is some electrical contact cleaner. spray it in the openings in the side of the potenometer, work the pedal back and forth, do it again, then blow dry out!!
  19. SubaruWRC555

    Power reduction - guess the PP?

    Yeah it is terrible. I'd like to think there will be an update for that soon as well