JdmKiddo Messages 28 new york Messages xiSmoOvE- Nov 27, 2011 #1 Sup guys my friend and me are hosting drags fell free to add PSN:xiSmoOvE- and Friend PSN: ChaOtiiK_Fl0w
Sup guys my friend and me are hosting drags fell free to add PSN:xiSmoOvE- and Friend PSN: ChaOtiiK_Fl0w
70chevelle8 Messages 148 United States Messages chevelle708 Nov 27, 2011 #2 I've always wondered... Are Acura's allowed in Honda drags?
DLR (Banned) Messages 1,589 Under the Hood Messages iWinYouLooz Messages PS3>Xbox Nov 27, 2011 #3 70chevelle8 I've always wondered... Are Acura's allowed in Honda drags? Click to expand... By my knowledge, Honda drags generally means FF drags.
70chevelle8 I've always wondered... Are Acura's allowed in Honda drags? Click to expand... By my knowledge, Honda drags generally means FF drags.
JdmKiddo Messages 28 new york Messages xiSmoOvE- Nov 27, 2011 #4 70chevelle8 I've always wondered... Are Acura's allowed in Honda drags? Click to expand... Yes Because Honda Makes A Acura
70chevelle8 I've always wondered... Are Acura's allowed in Honda drags? Click to expand... Yes Because Honda Makes A Acura