Alpine | OP under Construction |

Discussion in 'GT6 Drift Teams & Meets' started by CheladaJr, Aug 7, 2014.

  1. xlDevontelx

    xlDevontelx

    Messages:
    1,225
    Location:
    United States
    Well I suppose today will consist of taking pictures on GT and building on Minecraft lol
     
    CheladaJr likes this.
  2. Stavingo

    Stavingo

    Messages:
    6,497
    Location:
    Australia
    Solid day, I've been playing too much Horizon 2 :p

    Also I like your shoes you posted on the last page, think I got some Kobes somewhere round the house :lol:
     
    CheladaJr likes this.
  3. xlDevontelx

    xlDevontelx

    Messages:
    1,225
    Location:
    United States
    Thanks bro! And how's Forza going for you?
     
  4. CheladaJr

    CheladaJr

    Messages:
    2,802
    Location:
    United States
    Forza Horizon 2 is a lot of fun
     
  5. xlDevontelx

    xlDevontelx

    Messages:
    1,225
    Location:
    United States
    You have it too?
     
    CheladaJr likes this.
  6. CheladaJr

    CheladaJr

    Messages:
    2,802
    Location:
    United States
    yep, my dad has an Xbox One and PS4
     
    xlDevontelx likes this.
  7. gkscoobydoo16

    gkscoobydoo16

    Messages:
    207
    Good for some people then ey!
    Any one getting on later for a Christmas comp or something I'm sure AKS or dud will be hosting one
     
    CheladaJr likes this.
  8. CheladaJr

    CheladaJr

    Messages:
    2,802
    Location:
    United States
    Yeah, ill be online ALL day im currently editing this picture for one of these photo comps. Its lookin okay its a M4 :D
     
    xlDevontelx likes this.
  9. gkscoobydoo16

    gkscoobydoo16

    Messages:
    207
    It would be an M4 wouldn't it :D
     
    CheladaJr likes this.
  10. CheladaJr

    CheladaJr

    Messages:
    2,802
    Location:
    United States
    yeah lol thats what the comp is restricted to actually, ill show you some shots when I finish the last two shots
     
  11. gkscoobydoo16

    gkscoobydoo16

    Messages:
    207
    Is alpine hosting a comp later then?
     
  12. xlDevontelx

    xlDevontelx

    Messages:
    1,225
    Location:
    United States
    I will, thats for sure! I'm actually starting a series
     
    gkscoobydoo16 and CheladaJr like this.
  13. CheladaJr

    CheladaJr

    Messages:
    2,802
    Location:
    United States
    Im down to compete today, im currently just sitting on GTAV is snowing :dopey: but here are my pictures I took im not gonna post the one I entered because I dont wanna have to take a new one, just head to the thread if you wanna see that one, but these were gonna go but I could only choose one
    ENTRY2.jpg
    ENTRY3.jpg
     
    GTGranpa and xlDevontelx like this.
  14. xlDevontelx

    xlDevontelx

    Messages:
    1,225
    Location:
    United States
    If there were a little less contrast on the first one, I could seriously fall for thinking that's real life. Those are beautiful Q...
     
    CheladaJr likes this.
  15. CheladaJr

    CheladaJr

    Messages:
    2,802
    Location:
    United States
    thanks! Im learning this photoshop stuff now so im getting used to all the tools now its soo much fun
     
  16. xlDevontelx

    xlDevontelx

    Messages:
    1,225
    Location:
    United States
    Please keep at it! You're making a lot of progress dude.
     
    CheladaJr likes this.
  17. CheladaJr

    CheladaJr

    Messages:
    2,802
    Location:
    United States
    Thanks Dev! I got a lot of support and it keeps me going!
     
    xlDevontelx likes this.
  18. gkscoobydoo16

    gkscoobydoo16

    Messages:
    207
    They both look great dude
     
    CheladaJr likes this.
  19. gkscoobydoo16

    gkscoobydoo16

    Messages:
    207
    Merry Christmas to everybody
     
    CheladaJr likes this.
  20. Stavingo

    Stavingo

    Messages:
    6,497
    Location:
    Australia
    It's really fun, the customisation, RB 180SX makes me :drool:

    Agreed, downside about the X360 version is lack of tuning, how can we miss out on that :(
     
    xlDevontelx likes this.
  21. xlDevontelx

    xlDevontelx

    Messages:
    1,225
    Location:
    United States
    Merry Christmas fam!
     
    Stavingo and CheladaJr like this.
  22. CheladaJr

    CheladaJr

    Messages:
    2,802
    Location:
    United States
    Marry christmas fam :) I wont be online until Kaz decides to fix this crappy update, I get an error when I try to update and a lot of others are too, hopefully they will get their crap together soon /:
     
  23. Stavingo

    Stavingo

    Messages:
    6,497
    Location:
    Australia
    Merry christmas y'all, I celebrated one day too early compared to you blokes :p Come at me boxing day :lol:
     
  24. gkscoobydoo16

    gkscoobydoo16

    Messages:
    207
  25. CheladaJr

    CheladaJr

    Messages:
    2,802
    Location:
    United States
  26. xlDevontelx

    xlDevontelx

    Messages:
    1,225
    Location:
    United States
    Will do when I get home bro
     
    CheladaJr likes this.
  27. gkscoobydoo16

    gkscoobydoo16

    Messages:
    207
    Soo tired..... But destiny comes first
     
    CheladaJr likes this.
  28. CheladaJr

    CheladaJr

    Messages:
    2,802
    Location:
    United States
    have i ever told you i loved you? hahaha and ill be hosting a comp later
     
  29. gkscoobydoo16

    gkscoobydoo16

    Messages:
    207
    Urm... Love you too bro, it's 2AM no I'm struggling to type let alone join a comp
     
  30. xlDevontelx

    xlDevontelx

    Messages:
    1,225
    Location:
    United States
    TONIGHT?

    WOOOOOOOOOO

    If you couldn't tell, I wanna compete.


    And you never tell me you love me. Im offended.
     
    Stavingo, CheladaJr and gkscoobydoo16 like this.