AUDI R8 LMS (Team playstation) WANTED!!

• Thread starter Thread starter GTShadowKing
  • 40 comments
  • 1,991 views
Portugal
Portugal
Willing to trade for a X2010 carbon, chap 2D or Ford MKIV
Can trade NOW:)

I have R8 LMS Race Car (Team PlayStation) '09, but only available to trade at next reset.

I want of of these car in return :
XJR-9 LM Race Car '88
Pescarolo-Courage - Judd GV5 Race Car '04
Courage C60 - Peugeot Race Car '03
McLaren F1 GTR Race Car '97
R390 GT1 Race Car '98
Viper GTS-R Team Oreca Race Car #91 '00
205 Turbo 16 Evolution 2 Rally Car '86

I have the Jaguar and the F1 GTR, but if you want to trade for these I can only trade day 18:)

any other cars that you can offer for trade at next reset (16)?
Unfortunately no because these are the cars I have on my secondary accounts, and my primary account already have other deals:(

But if you want you could send the car day 16 and I will FOR SURE send you the car you want day 18:)

But if you want you could send the car day 16 and I will FOR SURE send you the car you want day 18:)

I'm trying to find trades that I can get the car day 16.

However if by tomorrow I don't get any, and you're still looking for the R8 RMS at that time, then maybe we can do deal. Anyway I will let you know first.

I'm trying to find trades that I can get the car day 16.

However if by tomorrow I don't get any, and you're still looking for the R8 RMS at that time, then maybe we can do deal. Anyway I will let you know first.

Thats cool thanks:)

Tenho o LMS, tens o GT-R Academy?

Desde k seja o Team Playstation...e sim, tenho o GT-R academy. Mas como já postei atras, só posso trocar dia 18. Apenas os carros no primeiro post podem ser hoje:)

Posso trocar o GT-R com os dois:)
O k tiver o R8 LMS (TEAM PLAYSTATION) vai dia 18
O outro...dia 19

Nao sabia que temos muitos pessoas aqui que falam portugues......Envia me o friend request aqui nesta site. Tenho muitos carros que eu posso trocar.

I apologize to the mods if other lanquages are not allowed, but id didn't seem to be a problem.

Nao sabia que temos muitos pessoas aqui que falam portugues......Envia me o friend request aqui nesta site. Tenho muitos carros que eu posso trocar.

I apologize to the mods if other lanquages are not allowed, but id didn't seem to be a problem.

LOL pensavas que eras o único? :D

Boas amigo. Desculpa lá, mas tas-te a referir a quem? (para mandar f.request)

eu tenho o R8 LMS e outros
é só pedir

quero o GT-R SpecV (GT Academy Version) das cartas todas em ouro

eu tenho o R8 LMS e outros
é só pedir

quero o GT-R SpecV (GT Academy Version) das cartas todas em ouro

Eu troco contigo dia 19
Que "outros" são esses k tu tens?
EDIT- se tiveres SUPER GT (Nissan gt-r xavani, SC430 petronas etc) aceito

diz ai carro que te faltam
tenho escudo,f1,f2010 carbono,viper concept,toyota gt-one...etc
diablo,w12

Eu troco contigo dia 19
Que "outros" são esses k tu tens?

Eish tinha-me esquecido, mas não ha problema, o nuno tem o LMS, tenho aqui 1 gajo aqui do forum que me vai trocar o GT-R Academy, ja tinha feito acordo mas já nao me tava a lembrar.

Eish tinha-me esquecido, mas não ha problema, o nuno tem o LMS, tenho aqui 1 gajo aqui do forum que me vai trocar o GT-R Academy, ja tinha feito acordo mas já nao me tava a lembrar.

Ora bolas é pena:(
Nuno, tens o LMS TEAM PLAYSTATION?

Back