AUDI R8 LMS (Team playstation) WANTED!!

• Thread starter Thread starter GTShadowKing
  • 40 comments
  • 2,062 views
Portugal
Portugal
Willing to trade for a X2010 carbon, chap 2D or Ford MKIV
Can trade NOW:)

I have R8 LMS Race Car (Team PlayStation) '09, but only available to trade at next reset.

I want of of these car in return :
XJR-9 LM Race Car '88
Pescarolo-Courage - Judd GV5 Race Car '04
Courage C60 - Peugeot Race Car '03
McLaren F1 GTR Race Car '97
R390 GT1 Race Car '98
Viper GTS-R Team Oreca Race Car #91 '00
205 Turbo 16 Evolution 2 Rally Car '86

I have the Jaguar and the F1 GTR, but if you want to trade for these I can only trade day 18:)

I have the Jaguar and the F1 GTR, but if you want to trade for these I can only trade day 18:)

any other cars that you can offer for trade at next reset (16)?

any other cars that you can offer for trade at next reset (16)?
Unfortunately no because these are the cars I have on my secondary accounts, and my primary account already have other deals:(

But if you want you could send the car day 16 and I will FOR SURE send you the car you want day 18:)

But if you want you could send the car day 16 and I will FOR SURE send you the car you want day 18:)

I'm trying to find trades that I can get the car day 16.

However if by tomorrow I don't get any, and you're still looking for the R8 RMS at that time, then maybe we can do deal. Anyway I will let you know first.

I'm trying to find trades that I can get the car day 16.

However if by tomorrow I don't get any, and you're still looking for the R8 RMS at that time, then maybe we can do deal. Anyway I will let you know first.

Thats cool thanks:)

Tenho o LMS, tens o GT-R Academy?

Tenho o LMS, tens o GT-R Academy?

Desde k seja o Team Playstation...e sim, tenho o GT-R academy. Mas como já postei atras, só posso trocar dia 18. Apenas os carros no primeiro post podem ser hoje:)

como se ganha o GT-R academy?

troco o GT-R Academy por qualquer carro

Tá novinho em folha:)

Posso trocar o GT-R com os dois:)
O k tiver o R8 LMS (TEAM PLAYSTATION) vai dia 18
O outro...dia 19

Nao sabia que temos muitos pessoas aqui que falam portugues......Envia me o friend request aqui nesta site. Tenho muitos carros que eu posso trocar.

I apologize to the mods if other lanquages are not allowed, but id didn't seem to be a problem.

Nao sabia que temos muitos pessoas aqui que falam portugues......Envia me o friend request aqui nesta site. Tenho muitos carros que eu posso trocar.

I apologize to the mods if other lanquages are not allowed, but id didn't seem to be a problem.

LOL pensavas que eras o único? :D

Boas amigo. Desculpa lá, mas tas-te a referir a quem? (para mandar f.request)

EXALT1K temos acordo:)
Manda-me um pedido de amizade na PSN
Obrigado

eu tenho o R8 LMS e outros
é só pedir

quero o GT-R SpecV (GT Academy Version) das cartas todas em ouro

eu tenho o R8 LMS e outros
é só pedir

quero o GT-R SpecV (GT Academy Version) das cartas todas em ouro

Eu troco contigo dia 19
Que "outros" são esses k tu tens?
EDIT- se tiveres SUPER GT (Nissan gt-r xavani, SC430 petronas etc) aceito

diz ai carro que te faltam
tenho escudo,f1,f2010 carbono,viper concept,toyota gt-one...etc
diablo,w12

diz ai carro que te faltam
tenho escudo,f1,f2010 carbono,viper concept,toyota gt-one...etc
diablo,w12

Tens o Escudo?! BACANO:)
Temos acordo:tup:

Eu troco contigo dia 19
Que "outros" são esses k tu tens?

Eish tinha-me esquecido, mas não ha problema, o nuno tem o LMS, tenho aqui 1 gajo aqui do forum que me vai trocar o GT-R Academy, ja tinha feito acordo mas já nao me tava a lembrar.

Eish tinha-me esquecido, mas não ha problema, o nuno tem o LMS, tenho aqui 1 gajo aqui do forum que me vai trocar o GT-R Academy, ja tinha feito acordo mas já nao me tava a lembrar.

Ora bolas é pena:(
Nuno, tens o LMS TEAM PLAYSTATION?

Back