NEMESIS Night Slide | PPD until GT6 | Tandem Drifts

Discussion in 'Drifting Teams & Meets' started by k0di, Jan 12, 2012.

  1. RICEFREAK

    RICEFREAK

    Messages:
    312
    Location:
    United States
    Yeaa! Let's goooo! Let's keep pullin them e-brakes!

    haha I agree twitch. *9:59pm and waiting for DGambino* *10:00, DGambino online* *excitement goes up* lol

    haha yo Stone, drink coffee and eat rice bro :lol: trust

    fuuuuu 7am is too early for me lol! Gotta hand it to you though for waking up that early lol.
     
  2. CheladaJr

    CheladaJr

    Messages:
    2,802
    Location:
    United States
    i'll be there! Forsure this time!!
     
  3. reddawn_77

    reddawn_77

    Messages:
    182
    Location:
    United States
    Dude this controller sucks
     
  4. e_dub64

    e_dub64

    Messages:
    1,555
    Location:
    United States
    I'll be there if i dont doze off
     
  5. RICEFREAK

    RICEFREAK

    Messages:
    312
    Location:
    United States
    Great night guys!!! Great runs! And there were many funny accidents hahaha! :lol:
     
  6. Sleepa20v

    Sleepa20v

    Messages:
    70
    Location:
    Australia
    still open?
     
  7. PUSH

    PUSH

    Messages:
    404
    Location:
    United States
    Had a great time tonight everyone had good runs....except slip86.lol. His connection issues was killing th vibe ..and then the BIG GAM BOOT was put on some guys backside. So remember boys and girls..NO RACISM WILL BE TOLERATED!! or its BGB.LMAO.
     
  8. Gonales

    Gonales

    Messages:
    2,150
    Location:
    Germany
    Sorry guys, too tired. And addicted to a TV series too, so... Maybe in a couple of weeks time, I don't know yet. :)
     
  9. JDM SRE70

    JDM SRE70

    Messages:
    1,878
    Location:
    Australia
    Had, Great fun today! especially with gam not being able to breathe from laughing so much LOL. Exceptional skill, and great Drift Etiquette. Hopefully i come across Night Slide another time!
     
  10. DriftRyuji

    DriftRyuji (Banned)

    Messages:
    1,208
    Location:
    United States
    Great runs to everyone lastnight awesome runs with rice but had to head out :lol: soon as i got ready to leave race started.
     
  11. twitcher

    twitcher

    Messages:
    6,232
    Yaaa so I failed last night lol....didn't get home until 11ish, and was too tired :(
     
  12. reign

    reign

    Messages:
    54
    I failed too... Got in NS at 11:50. Watched some cool side show action though. Haha.

    Happy Friday y'all
     
  13. RICEFREAK

    RICEFREAK

    Messages:
    312
    Location:
    United States
    Yea man you too bro! :tup: Great tandems! As always.
     
  14. ja95sc3

    ja95sc3

    Messages:
    80
    Epics runs last night as usual! Try to catch you guys again next week. Damn neck has been bugging me!
     
  15. DGambino1

    DGambino1

    Messages:
    941
    Location:
    United States
    We are having a theme tonight for Night Slide..

    We are going to be rolling the oldies but goodies out tonight! So bring out all of your Pre-74 cars (whatever it is). See you all tonight!
     
  16. michrulejj

    michrulejj

    Messages:
    2,190
    Location:
    United States
    Hey my 69 vette and 69 Camaro are legal lol. And my Miura I want to tune. :tup: I don't think there are any good JDM's hmmm
     
  17. twitcher

    twitcher

    Messages:
    6,232
    Fun stuff last night...felt good to be back at NS. It's good to see so many people still coming out :tup:
     
  18. PUSH

    PUSH

    Messages:
    404
    Location:
    United States
    [​IMG][/IMG][​IMG][/IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
  19. Eric1512

    Eric1512

    Messages:
    3,517
    Location:
    United States
    Nice shots Push, I wish I could make night slide but I have work Fridays.
     
  20. PUSH

    PUSH

    Messages:
    404
    Location:
    United States
    no worries bro I will post some other shots from open lobbies we have on our other page bro. Hope everything is going well with the team bro.
     
  21. DGambino1

    DGambino1

    Messages:
    941
    Location:
    United States
    great shots P... I love seeing my car hugging the candy canes!
     
  22. PUSH

    PUSH

    Messages:
    404
    Location:
    United States
    [​IMG]
    This my fav pic of your car that night
     
  23. DriftRyuji

    DriftRyuji (Banned)

    Messages:
    1,208
    Location:
    United States
    Had ! fun lastnight guys great tandems with GAM, Red & PUSH plus others mad respect goes to team nemesis oh yea me an push got some type of weird beef :lol: see you guys on the track ! :tup:
     
  24. DGambino1

    DGambino1

    Messages:
    941
    Location:
    United States
    Night Slide will happen tonight due to 4th of July tomorrow! It does not make sense to have it tomorrow at night when everyone will be partying!

    Night Slide tonight at 10pm PST TONIGHT!

    Back to normal schedule next week.
     
  25. twitcher

    twitcher

    Messages:
    6,232
    Ya buddy!! Bring your A-game tonight folks, it's gonna be full throttle fun all night long :)
     
  26. Eric1512

    Eric1512

    Messages:
    3,517
    Location:
    United States
    If I can stay up that late I will be sure to join.
     
  27. Reddee

    Reddee (Banned)

    Messages:
    900
    Location:
    United Kingdom
    Can I just ask a question. I was just wondering whats special about the 4th of July lol.
     
  28. CheladaJr

    CheladaJr

    Messages:
    2,802
    Location:
    United States
    It is the celebration of America's Freedom from the British and thats when the Declaration of Independence was signed and junk.
     
  29. D-Max

    D-Max

    Messages:
    4,960
    Location:
    Scotland
    I always say its the Americans that are ignorant to history from the rest of world... I may be proven Wong just this once haha :p remind me guys, what time is this normally? A GMT time if you will? :p
     
  30. twitcher

    twitcher

    Messages:
    6,232
    It's at 10:00 PM PST, which is GMT -8...so it's at 6:00 AM Friday morning for you, unless my math sucks.

    But not this week, we already did Night Slide last night, due to today being a holiday in the U.S.

    Thanks to everyone who made it out last night, despite the last minute schedual change. Lots of great drifting and lots of laughs, as always :)

    Hopefully I'll get a few pics up over the weekend.