^^^Something is wrong because you always get an auto response. Always.
Very true and here is the content of auto response email (this one is for orders though):
[ENGLISH]
Thank you for your inquiry to Endor AG, the makers of the FANATEC products.
We will reply to your e-mail as soon as possible.
Please note that there may be a time difference for our response as our customer service is located in Germany.
Our office is closed for weekends. Inquiries which we receive on Friday afternoon, Saturday, Sunday and national holidays will be handled next business day.
This is even valid for new incoming orders.
As soon as we have shipped a product you will receive the commercial invoice by e-mail and the forwarder will send an automatically generated e-mail with the tracking information.
You can check your order status if you log into the webshop.
USA/CAN:
https://www.fanatec.de/webshop/new_usa/login.php?osCsid=251a3bba1c54da9e2ef37dce03b7931a
EU:
https://www.fanatec.de/webshop/new_eu/login.php?osCsid=5a3e4092a8d0da3cb3a00fe5f135ae7b
Please note that in case the topic of your email is a support request we are unable to process your e-mail. Please visit our website
www.fanatec.com to read the FAQ
http://www.fanatec.de/html/index.php?id=310&lang=en and see the correct e-mail address for support.
Best regards
Fanatec_Gameshop
Endor AG
Seligenthaler Straße 16 a, D - 84034 Landshut
Telefon +49 (871) 9221-122 - Telefax +49 (871) 9221-221
Internet:
www.ENDOR.ag www.FANATEC.com - E-Mail:
webshop.eu@endor.ag,
webshop.usa@endor.ag
Sitz der Gesellschaft Landshut - Handelsregister Landshut HRB 5487
Vorstand: Thomas Jackermeier (Vorsitzender), Andrés Semsey
Vorsitzender des Aufsichtsrats: Andreas Potthoff
[DEUTSCH]
Vielen Dank für Ihre Anfrage bei der Endor AG, dem Hersteller von FANATEC Produkten.
Wir werden Ihre E-Mail so schnell wie möglich beantworten.
Bitte beachten Sie dabei die evtl. Zeitverschiebung bei der Bearbeitung Ihrer Anfrage, da unser Kundenservice in Deutschland sitzt.
Unser Büro ist am Wochenende geschlossen. Anfragen, die wir am Freitagnachmittag, Samstag, Sonntag und an Feiertagen erhalten, werden am nächsten Werktag bearbeitet.
Dies gilt auch für neue Auftragseingänge.
Sobald wir ein Produkt versenden, erhalten Sie die Handelsrechnung per E-Mail und eine automatisch generierte E-Mail mit den Tracking-Informationen vom Transportunternehmen.
Sie können den Status Ihrer Bestellung überprüfen, wenn Sie sich in den Webshop einloggen:
USA / CAN:
https: / / ww.fanatec.de/webshop/new_usa/login.php?osCsid=251a3bba1c54da9e2ef37dce03b7931a
EU:
https: / /
www.fanatec.de/webshop/new_eu/login.php?osCsid=5a3e4092a8d0da3cb3a00fe5f135ae7b
Wenn es sich bei Ihrer E-Mail um eine Support-Anfrage handelt, beachten Sie bitte, dass wir diese nicht bearbeiten können. Bitte lesen Sie auf unserer Website
www.fanatec.com die FAQ
http://www.fanatec.de/html/index.php?id=310&lang=de und senden Sie Ihre Anfrage an die korrekte Support-E-Mail-Adresse.
Mit freundlichen Grüßen
Fanatec_Gameshop
Endor AG
Seligenthaler Straße 16 a, D - 84034 Landshut
Telefon +49 (871) 9221-122 - Telefax +49 (871) 9221-221
Internet:
www.ENDOR.ag www.FANATEC.com - E-Mail:
webshop.eu@endor.ag,
webshop.usa@endor.ag
Sitz der Gesellschaft Landshut - Handelsregister Landshut HRB 5487
Vorstand: Thomas Jackermeier (Vorsitzender), Andrés Semsey
Vorsitzender des Aufsichtsrats: Andreas Potthoff