Open ¤ XFEL(Xtremely Fun Endurance League) New Drivers Welcome!

Discussion in 'GT6 Clubs & Leagues' started by ERAUfan97, Jun 19, 2014.

?

How could this league be improved?

  1. more races

    22.6%
  2. less races

    3.2%
  3. longer races

    32.3%
  4. shorter races

    9.7%
  5. no aids

    12.9%
  6. nos availability

    19.4%
  7. no racing softs

    16.1%
  8. no mics

    16.1%
  9. races on a different day

    6.5%
  10. races at a different time

    9.7%
Multiple votes are allowed.
  1. MOPARbarrett5

    MOPARbarrett5

    Messages:
    3,675
    Location:
    United States
    I don't want to give away any secrets but in general lighter cars seem better for these events.
     
  2. Heels074

    Heels074

    Messages:
    88
    Location:
    United States
    Sounds great man I'm in... Hope I get all the cars right . Not gonna be fastest just wanna have fun..

    When I get them bought I will post what I have to make sure they qualify prior to races if that's ok
     
    Last edited: Jun 21, 2014
    ERAUfan97 likes this.
  3. ERAUfan97

    ERAUfan97 (Banned)

    Messages:
    2,766
    Location:
    United States
    good! thats our goal, to have fun! although barretts is to win hahaha kidding barrett :) send me a friend request on PSN, heels, and ask me if they qualify in a private message please :)
     
  4. MOPARbarrett5

    MOPARbarrett5

    Messages:
    3,675
    Location:
    United States
    It is the most fun when you win.
     
    ERAUfan97 likes this.
  5. Clayzor13

    Clayzor13

    Messages:
    70
    Hey guys, couldn't help but see your thread. Any chance you still need some new drivers. I just started gt6 yesterday so I do not own many cars that are worth anything(but if this was gt5... different story haha). Would love to have an opportunity to race with y'all, if you'll have me that is. I own a logitech g27 racing wheel, with g-27 pedals, and shifter(if that matters at all) and am currently building my driving rig.
     
    MOPARbarrett5 and ERAUfan97 like this.
  6. ERAUfan97

    ERAUfan97 (Banned)

    Messages:
    2,766
    Location:
    United States
    haha barrett, i just have fun listening to berry talk. hes too funny! and then theres the pointless arguing between kzeis and JKRACING
     
  7. ERAUfan97

    ERAUfan97 (Banned)

    Messages:
    2,766
    Location:
    United States
    WE WOULD LOVE TO HAVE YOU, CLAYZOR! a racing wheel? ahh another tough man to beat! do you have any cars that fit the requirements for tonights races?
     
  8. Clayzor13

    Clayzor13

    Messages:
    70
    I have a mazda roadster that is still bone stock other than the appearance. I own one xbow that has no tuning or internal upgrades. I need to check the stats real quick, but if i get there and find that I cannot race, it will be no big deal, just give me a week to save up some credits and buy some cars.
     
  9. Clayzor13

    Clayzor13

    Messages:
    70
    Btw thanks for the fast response!!!
     
    ERAUfan97 likes this.
  10. ERAUfan97

    ERAUfan97 (Banned)

    Messages:
    2,766
    Location:
    United States
    what you could do is the red bull championship real quick! it gives you 2.2 million credits if u have 200% log in bonus. i think u have time for that!
     
  11. Clayzor13

    Clayzor13

    Messages:
    70
    Problem is I don't have the license required for that race. I am currently working on my online class for college. But again if I can't race tonight, if its fine with you guys, I will sit out and watch or go and try to get some cash and cars.
     
  12. ERAUfan97

    ERAUfan97 (Banned)

    Messages:
    2,766
    Location:
    United States
    ahh darn. so all u have is a roadster and xbow?
     
  13. Clayzor13

    Clayzor13

    Messages:
    70
    yep along with some starting cars, and a honda convertible that is slow as a turtle
     
  14. Clayzor13

    Clayzor13

    Messages:
    70
    also just got a Volkswagen from the seasonal events
     
  15. ERAUfan97

    ERAUfan97 (Banned)

    Messages:
    2,766
    Location:
    United States
    do any of the starting cars meet the requirements?
     
  16. Clayzor13

    Clayzor13

    Messages:
    70
    The only one I have that will work is the Mazda for the 500pp race car event
     
  17. Clayzor13

    Clayzor13

    Messages:
    70
    again if I can't race tonight no hard feelings, will just have to get better stuff
     
  18. ERAUfan97

    ERAUfan97 (Banned)

    Messages:
    2,766
    Location:
    United States
    so the mazda you have is a race car?
     
  19. MOPARbarrett5

    MOPARbarrett5

    Messages:
    3,675
    Location:
    United States
    Final test for the RR race, the RUFs are not the fastest, or the Beetle. Once again that seems surprising.
     
    ERAUfan97 likes this.
  20. Clayzor13

    Clayzor13

    Messages:
    70
    yeah sorry bout that its the touring model
     
    ERAUfan97 likes this.
  21. ERAUfan97

    ERAUfan97 (Banned)

    Messages:
    2,766
    Location:
    United States
    touring model is fine! if you do some quick races now, you can buy a daihatsu and be in the first race! might be able to buy a RR car too!
     
  22. Clayzor13

    Clayzor13

    Messages:
    70
    Okay will do thanks bud
     
    ERAUfan97 likes this.
  23. ERAUfan97

    ERAUfan97 (Banned)

    Messages:
    2,766
    Location:
    United States
    just make sure your there at 8 :)
     
  24. Clayzor13

    Clayzor13

    Messages:
    70
    will do see you there
     
    ERAUfan97 likes this.
  25. ERAUfan97

    ERAUfan97 (Banned)

    Messages:
    2,766
    Location:
    United States
    yeah im not using either of those hahaha
     
  26. Heels074

    Heels074

    Messages:
    88
    Location:
    United States
    I've had no testing I'll have to add parts in car setting before races start :0) ... But I got my cars lol
     
    ERAUfan97 likes this.
  27. ERAUfan97

    ERAUfan97 (Banned)

    Messages:
    2,766
    Location:
    United States
    GREAT! THE ROOMS OPEN NOW!
     
  28. Clayzor13

    Clayzor13

    Messages:
    70
    Crap just re read the rules, no cursing. this will be difficult... haha
     
  29. ERAUfan97

    ERAUfan97 (Banned)

    Messages:
    2,766
    Location:
    United States
    yeah im trying to keep it to a minimum because some really dont like it
     
  30. Clayzor13

    Clayzor13

    Messages:
    70
    yeah I agree its a great rule. But once I start getting upset. I will probably turn my mic off just to be sure haha
     
    ERAUfan97 likes this.