Set up

  • Thread starter Rolf81
  • 6 comments
  • 4,724 views
Le setup de MINKIHL, pour Nurburging (ça c´est l´unique que jais trouvé!

Setup:
Brake Balance: +5
Traction: 0

Ride height: 57mm/2,64in F - 87mm/3,74in R
Frequency (hz): 4,07 F - 4,02 R
ARB: 7 F - 5 R
Compression: 52 F - 51 R
Rebound: 83 F - 85 R
Camber: 1,7 F - 1,7 R
Toe: out 0.30 F - in 0.25 R

Downforce: 800 F - 1350 R

LSD:
front rear
7 8
20 25
16 18

Gears ratio:
Top Speed: 200km/h
Final Gear 3,300
(To match the Settings first reset the gears, then put final gear complete to the right to 5500, then the max speed completly to the left to 200kmh. Then adjusting every gear.)
1. Gear: 2472 / 124
2. Gear: 1941 / 158
3. Gear: 1576 / 195
4. Gear: 1349 / 228
5. Gear: 1181 / 260
6. Gear: 1051 / 293
7. Gear: 0948 / 342


 
All messages posted on GTPlanet must be made in English.
You´re absolutelly right!

But maybe the guy does nt know enough English.... But I know more then enough French to answer it and the idea is to help anyone who needs it, if we can... and I could.. so... :)
 
You´re absolutelly right!

But maybe the guy does nt know enough English.... But I know more then enough French to answer it and the idea is to help anyone who needs it, if we can... and I could.. so... :)
Yes, and I understand exactly what he's looking for, but that rule is there to ensure that every single moderator can understand every single post.
 
[QUOTE = "Mirror_man, post: 12317534, membre: 260247"] Le montage de MINKIHL, pour Nurburging (ça c'est l'unique que jais trouvé!

Installer:
Balance des freins: +5
Traction: 0


Hauteur de la monture : 57 mm / F - 87 mm / 3,74 po R
Fréquence (hz): 4,07 F - 4,02 R
BRA: 7 F - 5 R
Compression: 52 F - 51 R
Rebond: 83 F - 85 R
Cambre: 1,7 F - 1,7 R
Toe: sur 0,30 F - en 0,25 R


Appui: 800 F - 1350 R

LSD:
avant avant
7 8

20 25
16 18


Rapport d'engrenages:
Vitesse maximale: 200 km / h
Équipement final 3 300
(Pour faire correspondre les paramètres réinitialiser d'abord les engrenages, puis mettre la vitesse finale complète vers la droite à 5500, puis la vitesse maximale complètement à gauche à 200 km / h, puis en ajustant chaque vitesse.)
1. Engrenage: 2472/124
2. Engrenage: 1941/158
3. Engrenage: 1576/195
4. Engrenage: 1349/228
5. Engrenage: 1181/260
6. Matériel: 1051/293
7. Matériel: 0948/342



[/CITATION]
MerciMerci bien
 
[QUOTE = "Mirror_man, post: 12317534, membre: 260247"] Le montage de MINKIHL, pour Nurburging (ça c'est l'unique que jais trouvé!

Installer:
Balance des freins: +5
Traction: 0


Hauteur de la monture : 57 mm / F - 87 mm / 3,74 po R
Fréquence (hz): 4,07 F - 4,02 R
BRA: 7 F - 5 R
Compression: 52 F - 51 R
Rebond: 83 F - 85 R
Cambre: 1,7 F - 1,7 R
Toe: sur 0,30 F - en 0,25 R


Appui: 800 F - 1350 R

LSD:
avant avant
7 8

20 25
16 18


Rapport d'engrenages:
Vitesse maximale: 200 km / h
Équipement final 3 300
(Pour faire correspondre les paramètres réinitialiser d'abord les engrenages, puis mettre la vitesse finale complète vers la droite à 5500, puis la vitesse maximale complètement à gauche à 200 km / h, puis en ajustant chaque vitesse.)
1. Engrenage: 2472/124
2. Engrenage: 1941/158
3. Engrenage: 1576/195
4. Engrenage: 1349/228
5. Engrenage: 1181/260
6. Matériel: 1051/293
7. Matériel: 0948/342



[/CITATION]
MerciMerci bien


You´re welcome, dude!!!

Uau!!! Your system even traduces (a bit wrongly) the Quotes?? Strange thing, dude!
 
Back