Questionable modifications: pictures inside!

Discussion in 'Cars in General' started by -Fred-, Nov 15, 2003.

  1. Shadow

    Shadow

    Messages:
    1,405
    WTF??

    is that a frikkin shovel on the front of that car?
     
  2. MoNkEy_MaGiCx

    MoNkEy_MaGiCx

    Messages:
    884
    poor poor evo.....:(
     
  3. skylineGTR_guy

    skylineGTR_guy

    Messages:
    5,677
    OH yeah? I found the ultimate rice car. It has 250,000 dollars worth of crap on it and the engine is 100% stock

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  4. boostcreep

    boostcreep

    Messages:
    172
    Yeah, that was Import Tooners cover car one month. Poor car, poor magazine, poor idiots who read the magazine.
     
  5. VIPFREAK

    VIPFREAK (Banned)

    Messages:
    8,961
    Damn my eyes hurt now... :odd:

    Nick[​IMG]
     
  6. InsanezX2

    InsanezX2

    Messages:
    102
    WHY? :confused: :banghead:

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  7. VIPFREAK

    VIPFREAK (Banned)

    Messages:
    8,961
    :scared: Ok Ok... no more pleazzz...

    Nick[​IMG]
     
  8. toyomatt84

    toyomatt84

    Messages:
    7,965
    Is there some clear poly in the front of that Eclipse? Then how the heck are you gonna get the dog poo in the car? Why block the only way you can get your dog poo picked up in your driveable pooper scooper? :lol:
     
  9. Ethix101

    Ethix101

    Messages:
    2,157
    The paint on that is pretty badass, but it belongs on a lowrider or something. As far as show cars go, that's not nearly the worst of the bunch.


    -Mark
     
  10. boostcreep

    boostcreep

    Messages:
    172
    Not near the worst ever, but it still hurts.

    [​IMG]
    [​IMG]
    I'm still trying to figure out the reason for the painted rear window.

    And look! It's N/A!
    [​IMG]
     
  11. Why would you spend 250 grand on a crappy car like that!:odd: I would have bought like a gazillion Dodge Chargers, or at least some kind of Ferrari or Jaguar. Jeez some people!:rolleyes:
     
  12. InsanezX2

    InsanezX2

    Messages:
    102
  13. CDailey

    CDailey

    Messages:
    13,818
    Location:
    United States

    Uuummm....You do know that that is the Alpine Civic? You know, the one with center drive and surround speakers?
     
  14. What's your point, I just said that with 250 grand in upgrades I would've rather spent it on a new car. To me, a Civic is a Civic, always.
     
  15. InsanezX2

    InsanezX2

    Messages:
    102
    I think his point is that its just a car built by a company to show what can be done with their stuff. So its not like someone dumped that much money into their personal car.
     
  16. Sorry Integra Type R, when you said Alpine Civic I thought that was the name they gave the car or something, I apologize. I didn't realize it was an aftermarket or parts company.
     
  17. Dorifto

    Dorifto

    Messages:
    1,439
    Ya dude you should totally check out the inside. When I first saw it I got dizzy and fell down cause there's so much **** going on in there.
     
  18. CDailey

    CDailey

    Messages:
    13,818
    Location:
    United States
    Exactly. :)





    It's cool. :)
     
  19. InsanezX2

    InsanezX2

    Messages:
    102
    That car is too crazy. Its a one seater with the driver in the center, and when you get in, all of the speakers and stuff move forword and surround you.
     
  20. skylineGTR_guy

    skylineGTR_guy

    Messages:
    5,677
    I wonder what it would be like to drive with all that distracting crap.
     
  21. InsanezX2

    InsanezX2

    Messages:
    102
  22. MoNkEy_MaGiCx

    MoNkEy_MaGiCx

    Messages:
    884
    well acutally its only the gauges that surround you....the speakers are everywhere else....
     
  23. slidesquad#1

    slidesquad#1

    Messages:
    1,035
    No matter how fast these cars are, they need to be a lot faster if they want to outrun their ugly.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  24. skylineGTR_guy

    skylineGTR_guy

    Messages:
    5,677
    i meant those 6 tv screens in front....
     
  25. SR20DET

    SR20DET

    Messages:
    774
    i barely just saw this thread right now, and i just wanna thank those who posted pics. you guys made my day...LOL... those cars are just tooo hilarious!:lol:
     
  26. Jugend

    Jugend

    Messages:
    5,071
    This may be posted before..
     
  27. Mike Rotch

    Mike Rotch Staff Emeritus

    Messages:
    13,831
    Location:
    Australia
    Note the height adjustable spoiler...
     
  28. Danny

    Danny Premium

    Messages:
    24,114
    Location:
    United Kingdom
    His Honda sponsored pyjamas will never be creased again.
     
  29. Shadow

    Shadow

    Messages:
    1,405
    wtf is that?:lol:
     
  30. VIPFREAK

    VIPFREAK (Banned)

    Messages:
    8,961
    So this is considered vandelized right? :odd:

    Nick[​IMG]