White Smoke Gang

Discussion in 'Drifting Teams & Meets' started by DogFightKingz, Aug 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Megamarcx84

    Megamarcx84

    Messages:
    494
    Location:
    United States
    Dang, since we seem to be on a "my car irl" schtick..I am the proud owner of a 1986 nissan 300zx turbo, and a not so proud owner of a 2000 pontiac gran prix...as soon as it is completely paid off I'm convincing the gf to get a subaru or an audi
     
  2. Angleeeee

    Angleeeee

    Messages:
    508
    Lazy yankee. Lol
     
  3. SparcoSmoke

    SparcoSmoke

    Messages:
    375
    Location:
    Canada
    Haha watch out for those grand prix's I know a guy who had one and he couldn't take it over 140km/h for fear of it shaking too much
     
  4. SPANK

    SPANK

    Messages:
    11,157
    Location:
    United States
    1990 nissaN 240sx se.
     
  5. Megamarcx84

    Megamarcx84

    Messages:
    494
    Location:
    United States
    AUP be darned, **** the Grand Prix...you ask me the only decent things to come from Pontiac were the recent GTO, G8, and Solstice, and they should've been branded as Chevys..Grand Prix is a piece of manure...any carmaker that dedicates years to producing heavy, anemic, land barges that offer no manual option, is the butthole from whence said manure originated
     
  6. DogFightKingz

    DogFightKingz (Banned)

    Messages:
    808
    White Smoke Gang looking for more wheel drifters.
     
  7. SparcoSmoke

    SparcoSmoke

    Messages:
    375
    Location:
    Canada
    Haha I actually could have said that any better
    Oh and I can't remember but there was some special year or some special grand prix or something where you actually could get a manual. Never seen it but I have heard of it and it blew my mind, then I realised that it was a grand prix so I just laughed at it
     
  8. Crisp

    Crisp Premium

    Messages:
    1,636
    Location:
    United States
    I agree. GM made pontiac into a total crap brand of GM. Pontiacs were really nice back in the day.
     
  9. eddyac

    eddyac

    Messages:
    3,662
    Location:
    Germany
    How many you got at the moment?
     
  10. DogFightKingz

    DogFightKingz (Banned)

    Messages:
    808
    Me, ant, crisp, megamarc and zero is still learning with his wheel.
     
  11. SparcoSmoke

    SparcoSmoke

    Messages:
    375
    Location:
    Canada
    Do Yall know what Pontiac stands for?
    Your gunna laugh at this but my high school auto teacher taught me this
    Poor
    Old
    N word
    Thinks
    It's
    A
    Cadillac
     
  12. Crisp

    Crisp Premium

    Messages:
    1,636
    Location:
    United States
    Haha I have heard that at my vo tech school as well lol
     
  13. domino5343

    domino5343

    Messages:
    201
    Location:
    United States
    I can tell the difference between a Pontiac and a Cadillac :grumpy: lol.
     
  14. SparcoSmoke

    SparcoSmoke

    Messages:
    375
    Location:
    Canada
    Oh Snap he said it
    Your going to hell now
    It's ok. atleast you can have smores year round
     
  15. DogFightKingz

    DogFightKingz (Banned)

    Messages:
    808
    "Don't act stupid and you wont have a problem with the White Smoke Gang"
    - sLiCk-94
     
  16. Megamarcx84

    Megamarcx84

    Messages:
    494
    Location:
    United States
    Oh yeah.. like Italian Retards Out Cruising Camaros...lol...I dunno, I know I'm an oddity amongst my people for my love of all cars japanese, but most I know are diehard heavy chevy aficiandos..cadillacs are for old folks(well not so much any more)...u ask me 300cs and chargers are the new pontiacs...lol
     
  17. Swara

    Swara

    Messages:
    6,077
    Location:
    United States
    Hey Marc remember me??
     
  18. Megamarcx84

    Megamarcx84

    Messages:
    494
    Location:
    United States
    I'm gonna say yes..I'm pretty sure youre on my friends list...but I don't ever see you online
     
  19. Swara

    Swara

    Messages:
    6,077
    Location:
    United States
    Yeah... I have exams :grumpy:
     
  20. DogFightKingz

    DogFightKingz (Banned)

    Messages:
    808
    :lol:
     
  21. Swara

    Swara

    Messages:
    6,077
    Location:
    United States
    Dude I added you to my PSN
     
  22. DogFightKingz

    DogFightKingz (Banned)

    Messages:
    808
    Who are you?
     
  23. Swara

    Swara

    Messages:
    6,077
    Location:
    United States
    We talked thru PM... I was interested in hanging out with you guys
     
  24. DogFightKingz

    DogFightKingz (Banned)

    Messages:
    808
    Ok let's drift sometime then?
     
  25. Swara

    Swara

    Messages:
    6,077
    Location:
    United States
    Sure!!
     
  26. DogFightKingz

    DogFightKingz (Banned)

    Messages:
    808
    Are you on a wheel?
     
  27. Swara

    Swara

    Messages:
    6,077
    Location:
    United States
    I have the Logitech Driving Force GT but I don't use it that much
     
  28. DogFightKingz

    DogFightKingz (Banned)

    Messages:
    808
    We are looking for wheel drifters at the moment, but you can still come drift :tup:
     
  29. Swara

    Swara

    Messages:
    6,077
    Location:
    United States
    Ok sure thanks
     
  30. DogFightKingz

    DogFightKingz (Banned)

    Messages:
    808
    Team meeting friday night. Practice, Pics, and maybe a video.
     
Thread Status:
Not open for further replies.