Gran Turismo Sport 1.34 Update Now Available: Five New Cars, Autopolis Circuit and More

Discussion in 'Gran Turismo Sport' started by BanditRa101801, Mar 5, 2019.

  1. BanditRa101801

    BanditRa101801

    Messages:
    260
    Location:
    United States
    Update size: 3.002 GB
     
  2. VincentVendetta

    VincentVendetta

    Messages:
    100
    Got it.
     
    CallawaySS, ProjectF and dimassa19 like this.
  3. BanditRa101801

    BanditRa101801

    Messages:
    260
    Location:
    United States
    Hmm, that's strange...I walked away for a little bit and now it says 2.814 GB
     
  4. ARTAsean

    ARTAsean

    Messages:
    766
    Isn’t 3 gigs kinda big for only 5 cars?

    Possible new track in there?
     
    ykiki, FoRiZon, PSN:And-War and 8 others like this.
  5. Quakebass

    Quakebass

    Messages:
    1,175
    Location:
    United States
    Sounds big enough for a track if there’s only five cars...
     
  6. 05XR8

    05XR8

    Messages:
    24,722
    ;)
     
  7. Fosterions

    Fosterions

    Messages:
    284
    Undocumented changes.
     
    jagenigma, CallawaySS, bduddy and 5 others like this.
  8. Nielsen

    Nielsen

    Messages:
    5,831
    You mean spatial enough.
     
    CallawaySS likes this.
  9. RACECAR

    RACECAR Premium

    Messages:
    31,105
    Location:
    United States
    Thanks for the free advertising ;)
     
  10. Normalaatsra

    Normalaatsra

    Messages:
    850
    Location:
    Indonesia
    Every spare GB over the last year of updates is to install a sector of Isle of Man :lol:
     
  11. GTFan24

    GTFan24

    Messages:
    3,994
    I will legitimately be stunned if there's no track.
     
  12. mrnascar242424

    mrnascar242424

    Messages:
    750
    Might be large physics changes if it’s not a track.
     
  13. AdamMorcs

    AdamMorcs

    Messages:
    67
    Location:
    Australia
    3gb is not enough for a track plus the 5 cars
     
    StealthVel likes this.
  14. Fosterions

    Fosterions

    Messages:
    284
    It’s rain! Every drop in HD goodness!
     
    Nowax, Animedeaf and Doomotron like this.
  15. Sven Jurgens

    Sven Jurgens

    Messages:
    2,892
    Location:
    Canada
    5 minutes to download, 30 minutes to copy the file
     
    Bohemis09, GTR365, JoueurGT and 13 others like this.
  16. silverman_GT

    silverman_GT

    Messages:
    1,194
    Location:
    Indonesia
    But we want Spa
     
    CallawaySS and Doomotron like this.
  17. Limborghini

    Limborghini

    Messages:
    16
    Location:
    Canada
    you ever just commit SR down
     
  18. AKps3

    AKps3

    Messages:
    1,763
    Yeah same here lol
    36%
     
  19. forzaturismo

    forzaturismo

    Messages:
    505
    Location:
    France
  20. ARTAsean

    ARTAsean

    Messages:
    766
    Wrong. 1.28 was 9 cars + a track and was 3.6gb so... wtf... we might be getting 2 tracks???
     
  21. F1FOUAD

    F1FOUAD

    Messages:
    227
    the game Weighing 100 gigs now :cheers:
     
    AlexDB9 likes this.
  22. Limborghini

    Limborghini

    Messages:
    16
    Location:
    Canada
    BoP balancing on Mclaren F1 GTR


    lol
     
  23. Sven Jurgens

    Sven Jurgens

    Messages:
    2,892
    Location:
    Canada
    3GB is enough for another oval, or perhaps the moon track from gt6 :lol:
     
  24. Quakebass

    Quakebass

    Messages:
    1,175
    Location:
    United States
    Twin Ring confirmed????? (but just the ring)
     
    Animedeaf likes this.
  25. Trux

    Trux

    Messages:
    426
    Location:
    United Kingdom
  26. sanrensho

    sanrensho

    Messages:
    73
    Location:
    United States
    What comes before Part B???
     
  27. Quakebass

    Quakebass

    Messages:
    1,175
    Location:
    United States
    Part Spa?????
     
    Doomotron likes this.
  28. BanditRa101801

    BanditRa101801

    Messages:
    260
    Location:
    United States
    AUTOPOLIS!!! 2 Layouts...International (2.90 miles) and Shortcut Course (1.88 miles)
     
    GT6mebe, ykiki, micantony and 39 others like this.
  29. outofspace

    outofspace

    Messages:
    464
    Update is live!
     
  30. silverman_GT

    silverman_GT

    Messages:
    1,194
    Location:
    Indonesia
    3GB is enough for Dragon Trail - Seaside–Gardens and all its sub-layouts.

    Of course my half arsed joke drops when the real update goes live. Autopolis?!
     
    Qyn likes this.