<NEW VIDEO 15/11/2014> The_KingB_'s Drifting Videos Thread

Discussion in 'GT5 Drifting Videos' started by the_kingb_, Jan 7, 2011.

  1. the_kingb_

    the_kingb_

    Messages:
    598
    Its good if there are 3-4 users in the lobby including myself.
    It does not matter who is the host. If more people are in it will become laggy and all would look sloppy :/

    Note : Bare with me a few months and the internet will get 8 times faster (i.e:1Mbps), thats what we were promised with by the local government.
     
  2. Jesus

    Jesus

    Messages:
    2,163
    Location:
    Kazakhstan
    I always thought the connection was judged on the host because in online lobbies I would only get DC'd if the host had rubbish connection.
    Maybe when it's just us two in a room sometime we can get a video.
     
  3. the_kingb_

    the_kingb_

    Messages:
    598
    That's True if the room is fixed ownership ...
    and Yeah sure, but that has to be late @ night (after 6pm GMT)
     
  4. Jesus

    Jesus

    Messages:
    2,163
    Location:
    Kazakhstan
    I'll be on at about midnight if you're on.
     
  5. monsterGAUZ

    monsterGAUZ

    Messages:
    3,029
    Location:
    Germany
    Good footage b! Some weeks ago but I can remember this sick run
     
  6. the_kingb_

    the_kingb_

    Messages:
    598
    Thank you bro ! yeah it was a sick run :D (except that i'm slow :p)
     
  7. the_kingb_

    the_kingb_

    Messages:
    598
    NEW VIDEO UP!

     
    Last edited: Dec 3, 2011
  8. xDriftzzinc

    xDriftzzinc (Banned)

    Messages:
    1,120
    Very Very nice & smooth! Nice vid B :D
     
  9. the_kingb_

    the_kingb_

    Messages:
    598
    THanks Bro xD
    Note : this is not the best, I recorded this a long time ago , I was planning to take some shots from it for a drift montage video but I lost all the other replays that were supposed to be recorded later for the montage before I got the chance to record any of them :S (thanks to PD's update)
     
    Last edited: Dec 3, 2011
  10. xDriftzzinc

    xDriftzzinc (Banned)

    Messages:
    1,120
    awww
     
  11. the_kingb_

    the_kingb_

    Messages:
    598
    Two New Videos in OP


     
    Last edited: Dec 9, 2011
  12. xDriftzzinc

    xDriftzzinc (Banned)

    Messages:
    1,120
    B I know this is your favorite section so i'm scared for round 4 :lol:
     
  13. the_kingb_

    the_kingb_

    Messages:
    598
    HaHaHa :D Dont be Scared lol
     
  14. the_kingb_

    the_kingb_

    Messages:
    598
    Me Drifting on a Roundabout on wet OnBoard xD
     
  15. Duman079

    Duman079

    Messages:
    2,624
    Location:
    Netherlands
    Hagwalha haha
     
  16. monsterGAUZ

    monsterGAUZ

    Messages:
    3,029
    Location:
    Germany
    Damn I finally want to drift a real life car...
     
  17. the_kingb_

    the_kingb_

    Messages:
    598
    What The **** does that mean ?? xD


    Yeah LoL its soo much fun and v easy :D I just wish we had a proper racing track over here :(
    Everytime I go drifting in real life and go back to GT5 when i get home i feel like the DFGT is very very very light and weaker then it already is :S

    My Advice to you is to stop spending any $$ on GT5 or any thing else other than a Real Drifting car ;)
    That's what im doing ...
     
  18. monsterGAUZ

    monsterGAUZ

    Messages:
    3,029
    Location:
    Germany
    i'm almost 6 years younger than you so actually still a child :D Will take some time till I can stop buying stuff for the PS3
     
  19. xDriftzzinc

    xDriftzzinc (Banned)

    Messages:
    1,120
    This :D
     
  20. the_kingb_

    the_kingb_

    Messages:
    598
    Thats the Reason that made me say what i say :p
    Since You are younger it will take more time till you start driving a real car so that means more $ can be saved ;)
    Trust me you'll regret later If you dont save $$ now ... what you have from equipment for GT5 now is more then enough ... Just a bigger screen is useful but anything other then that is not necessary.
     
  21. xDriftzzinc

    xDriftzzinc (Banned)

    Messages:
    1,120
    I still get di** happy from watching these two. I know I can do that too but I don't get the same wow affect watching myself as I do others. Once again VERY VERY NICE JOB and MERRY CHRISTMAS
     
  22. the_kingb_

    the_kingb_

    Messages:
    598
    HaHa Thanks And Merry Christmas to you bro ;)
     
  23. the_kingb_

    the_kingb_

    Messages:
    598
    Me Drifting for the first time around a track...
    Only did 2 laps before the tyres died :p my brother raped the tyres before handing me the car LoL
     
  24. monsterGAUZ

    monsterGAUZ

    Messages:
    3,029
    Location:
    Germany
    I intentionally bought this corsica because I can mount it in any other real car. Trust me I AM saving money for my dreamcar :)

    E30 Turbo &#9829;
     
  25. Powellx235

    Powellx235

    Messages:
    3,799
    Location:
    Ireland
    Very same as me. Ive got not far off 4k saved up for a decent first car. Possibly a 180sx as their cheap to fix and can look very good. Eg sai's car.

    And I already drive the whole time. I'm 15 and my summer job is driving haha! So I know how to drive and do little drifts. Don't know about big ones as its a 200hp diesel with a solid flywheel so not much torque in first and in second needs a long clutch kick. 3rd has no hope as it weighs just under 2 tonnes haha.
     
  26. ESD

    ESD

    Messages:
    51
    Location:
    United States
    I'm pretty new around here, but I wanted to jump in and say that I love your vids! Caught a few on Youtube, amazing how easy you make it look. I would love to use my DFGT but the whole process still baffles me at the moment. I did rig up an e-brake with an extra controller, so maybe I can begin the learning process anew with a better setup this time. Just have to go do some reading about the differences between wheels and ds3's setup wise...anyway, great vids. Take care.

    psn: Up2Late
     
  27. the_kingb_

    the_kingb_

    Messages:
    598
    NEW REAL LIFE DRIFT (HAVING FUN) video on OP


    Thank you!
    and sorry for the late reply ... been away from my threads for a while :D
    Goodluck to you in your Journey ;)
    If you need a setup just tell me the car and I can set it up and send you full setup ;)
     
  28. Sttrobe

    Sttrobe

    Messages:
    2,026
    Location:
    Jordan
    Damn B, those are some sick vids. Hope we can drift one day. :)
     
  29. the_kingb_

    the_kingb_

    Messages:
    598
    It has Been a pretty long time since my last Post.
    GT6 Has been really bad lately in terms of Force Feedback so It makes me sick everytime it login to it :D

    So what I have been busy with is preparing my car and spending some $$ on it :p
    Here are my latest videos of it:


    I Hope you like them